HTML

A szabadság vándora

"Láthatsz, hogyha tengert úszunk át, felhőkről lábat lógatunk, ezek mi vagyunk, a szabadság vándorai. Futunk a sötétség elől, falakon átrohanunk, ezek mi vagyunk, a szabadság vándorai." - Kalandok, gondolatok, érzelmek, tapasztalatok a repülés, a szabadság és az álmok megvalósításának tengeréből.

Friss topikok

  • Garp: Szervusz! Látom régen írtál. Elmondanád, hol tartasz most? Üdv. Péter (2012.02.27. 23:05) Zabszempróba
  • H.mark: Szia G.Zs! Nagyon jó a blog! Csak igy tovább! Irtad h. Az angol légügyi hatóságnál csináltad meg ... (2012.02.08. 19:40) Álmodjunk szárnyakat! (3. rész)
  • meszarost: Jó lehetett az a Rebujito, magyarul hívhatnánk úgy, hogy Lebutító... :D (2011.05.30. 14:29) Várakozás
  • meszarost: Gratula a műszertanhoz, meg persze a többihez is, reméljük a valódi vizsgán is sikerrel veszed az ... (2011.05.13. 17:21) Jéééé, nekem van egy blogom is…:)
  • meszarost: Azt nem tudom hányan olvassák, de én kapásból kettőt is tudok, szal több az, mint három :)) A viz... (2011.05.13. 17:19) Április bolondja

Picasa képek

2011.02.13. 12:20 flyzed

Játszótér

Kb úgy viselkedtünk, mint a gyerekek, akiket beengednek a játszótérre. Még akkor is, ha konkrétan a pármillió euro-s játékokkal, azaz a Forma-1-es autókkal természetesen nem engedtek játszani. De azért nagyon-nagyon jó volt megtapasztalni ezt a légkört. Pláne, ha egy kvázi nagyon komoly tét nélküli, inkább csak felkészülési szempontból fontos edzésen ilyen a hangulat, akkor el tudom képzelni, milyen lehet egy vasárnap délután, amikor a tribünig érzed az istállókból kiáradó adrenalin szagát (továbbra is fenntartom, hogy a biológiatudásom szerény, ezért számomra az adrenalinnak most lesz szaga...:)).

A belépőjegy a teljesen normálisnak mondható 10 euros összegbe fájt, a belépés után elindultunk megkerülni a pályát, hogy minnél jobb helyet találjunk. Közben minden egyes autó hangjára természetesen azonnal a kerítéshez rohantunk, 4-5 percig nyálcsorgatva bámultuk az elsuhanó karbonszálas csodákat, melyek néhol vonyítva produkálták a tizenxezres fordulatszámot, majd megint kicsit továbbmentünk, abban a hitben, hogy a pálya körbeér (mondjuk hülyén nézne ki, ha nem így lenne), tehát előbb-utóbb nekünk is el kell jutni a célegyenesig... Először a pálya kb egyharmadánál állta utunkat egy security-s autó, mondván, hogy eddig és ne tovább. A probléma csak ott volt, hogy a pályát megkerülő szervízút a domb tetején vezetett. Tehát szépen kényelmesen visszasétáltunk hat és fél métert, ahol lementünk a lépcsőn a pálya kerítése mellé, majd ott folytattuk az utat. Természetesen perceken belül kb ezer ember követett minket, úgyhogy a security-s feladta, bevágódott a kocsijába, és előre menekült, a következő pontig, ahol útját tudta állni a tömegnek: egy elzárható fémkapuig, nagyjából a pálya kétharmadánál. Nagyjából egyszerre értünk oda vele, szóval láttuk, amint kaján vigyor közepette átment a kapun, behúzta maga mögött és még egy lakatot is rányomott, biztos, ami biztos. 10 perc múlva a mi arcunkon volt a kaján vigyor: a kapu melletti szögesdrót kerítés kifeszítése alig tartott tovább pár percnél, mi meg szépen baktattunk tovább a pálya mellett. :) Közben a libanoni sráccal azt beszéltük, hogy na, most már mindketten teljesen otthon érezzük magunkat, ez a kerítés-kifeszítéses történet mindkettőnk országában tipikus jelenség lenne. Az angolok némelyike meg úgy sem merte bevállalni a "tiltott zónába" való belógást, hogy addigra már több tucat ember bent járt a dzsindzsásban és még mindig nem hallottunk lövéseket dördülni, vagy aknákat robbani. Nem, ő inkább visszabaktatott fél órát, amerre jött. Ilyenkor baromira nem értem, hogyan lehetett ez a nemzet egykor a világ ura...:P

Végül igencsak megérte a kis kaland, sikerült a hagyományos jeggyel a VIP-tribünön kikötni: a leleményes magyarnak akkor is a VIP-be szól a jegye, ha a legolcsóbbat vette meg. Miután kellően homárszínűre égett a pofám, és a napszemüveg is rásült a képemre, összesen négy óra nyálcsorgatás, és két beszakadt dobhártya után délután fél ötkor jöttünk el a pályáról. A kocsi hőmérője 23 fokot mutatott, szerintem a célegyenes betonteknőjében ennél simán 4-5 fokkal több volt még. Február 12-én enyhén kéjes érzéssel nyomtam meg az A/C-gombot...:)

Képek:

https://picasaweb.google.com/114263551510012083250/Forma1Teszt?authkey=Gv1sRgCMz63cLApPjZ8gE&feat=directlink

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsagvandora.blog.hu/api/trackback/id/tr532657710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása